אלטה גלילאה האתר הרשמי

סופש משפחתי בוילה בצפון

רוצים להוציא את המשפחה המורחבת לזמן איכות משותף? אין ספק שהדרך הכי נוחה, כיפית ומפנקת היא לצאת לוילה בצפון. אבל איך בוחרים את המקום הנכון? בדיוק בשביל זה אנחנו פה

אין כמו משפחה, רובנו לא רואים את המשפחה בתדירות שהיינו רוצים – ועם כל הכבוד, אורח החיים העמוס שלנו הופך את התיאום בין כל כך הרבה אנשים למשימה לא פשוטה. ובכל זאת, לא משנה מה אתם חוגגים – חתונת הזהב, יום הולדת עגול לסבא או כל מאורע אחר, הדרך הכי שמחה לעשות זאת היא לחגוג עם כל המשפחה.

לצאת יחד לסופ״ש משפחתי בצפון זו חוויה מדהימה, ואם בוחרים את הוילה הנכונה עבורכם – גם לא מסובכת לוגיסטית כמו שאתם חושבים. אבל איך בוחרים את המקום הנכון? יש כמה פרמטרים שכדאי להתחשב בהם

1. גודל הוילה

אתם יוצאים לסופ״ש הזה כדי להתפנק ולהרגיש בנוח, לא כדי להצטופף או לישון על מזרנים על הרצפה. כשלא מדובר בארוחת ערב אלא בנופש שלם עם כל כך הרבה אנשים, חשוב שלכל משפחה תהיה הפינה שלה, ושהיא תהיה מרווחת מספיק כדי ליצור הרגשה נוחה ונינוחה. ודאו שיש מספיק מיטות וחדרי שינה לכולם, שיש מספיק חדרי שירותים ומקלחת, ובאופן כללי – שלא תהיו צפופים מדי; ומצד שני, חשוב שיהיה גם סלון משפחתי גדול בו כולם יוכלו להיות ביחד. באחוזת אלטה גלילאה, למשל, יש 7 סוויטות יוקרתיות וחדר ילדים, והיא יכולה לארח עד 25 אנשים, ומעבר לסלון גדול, יש בה גם מדשאות ומתחם גדול בחוץ בו אפשר להיות ביחד. באחוזת אלטה גלילאה, הבינו את זה מראש ולכן הם מקפידים לארגן את החדרים בהתאם לגודל המשפחות. לדוגמה: אם אתם מגיעים בהרכב של משפחה מורחבת הכוללת משפחה בת 6 נפשות, משפחה נוספת בת 4 נפשות ועוד אחת של שלוש, הם יסדרו עבורכם את החדרים מראש בהתאם למספר המבוגרים ומספר הילדים, ככה שגם אם הילדים נרדמו ברכב בדרך, תדעו בדיוק איפה לשים אותם לישון מיד כשתגיעו, בלי עיכובים מיותרים וטרטורים

2. הלוקיישן

בשביל סופ״ש מיוחד כזה שווה לנסוע למקום מיוחד, ובכל מקרה בארצנו הקטנטונת אף לוקיישן לא יכול להיות רחוק עד כדי כך. אתם אמנם שוכרים וילה, אבל איפה הוילה הזאת נמצאת? נוף פסטורלי ונעים סביבכם יתרום לאווירה המשפחתית והקסומה שאתם רוצים ליצור, ויהפוך את החוויה לבלתי נשכחת. כך, הסוויטות של אחוזת אלטה גלילאה פונות אל עמק החולה והרי הגולן, במבנה גבוה ומרשים במיוחד בקו ישיר אל החרמון. מי אמר שבשביל נוף קסום חייבים לטוס לחו״ל?

3. הפרטיות

נכון, אתם שוכרים וילה ולא חדר שינה – ובכל זאת, כדאי לברר כמה צפופים תהיו עם האורחים האחרים, ולחשוב מראש כמה זה משנה לכם. אם אתם קבוצה גדולה של אנשים, תוכלו לשכור וילה שלמה, כולל המתחם שסביבה – וכך ליהנות מחופש ומפרטיות הכוללת מקלחת מפנקת ושירותים לכל חדר. אחוזת אלטה גלילאה מתפרשת על פני שטח של 2,000 מ״ר, וכך מאפשרת אינטימיות מוחלטת לא רק בחדרים, אלא גם בפינות הישיבה, במדשאות ובבריכה.

4. העיצוב והפינוקים

אז יש לכם מקום גדול מספיק בלוקיישן מהמם – אבל מה בעצם יש בו? שימו לב לעיצוב ולרמת התחזוקה של הווילה, ולפינוקים שהיא מציעה במסגרת המתחם. באחוזת אלטה גלילאה יש בריכת שחייה מקורה ומחוממת, כך שניתן להיכנס אליה גם בחורף; ג׳קוזי Hot Tub מפנק; וגם מדשאות ענק ופינות ישיבה, כולל שולחן אוכל עגול, פינת פופים, מיטות שיזוף ושולחן כדורגל. וכמובן, כל אחת מהסוויטות תוכננה בקפידה ועוצבה ברמה הגבוהה ביותר, מהטקסטיל של מצעי המיטה, דרך המזרן הרחב והאורתופדי ועד מוצרי הטיפוח – וזה עוד לפני שדיברנו על הנוף המהמם.

5. אפשרויות הבילוי והמשחקים

אם אתם יוצאים לחופשה עם ילדים, הכיף של הילדים הוא הכיף שלכם – וככל שהם יהיו יותר עסוקים, כך אתם תהיו יותר רגועים. באלטה גלילאה לילדים יש סוויטה כיפית משל עצמם, בה הם יוכלו להשתולל כאוות נפשם – ובמתחם עצמו יחכו להם משחקייה פרטית, מתקני נינג׳ה, שולחן פינג- פונג ואופניים לטיול באזור. בנוסף, הוילה קרובה לאטרקציות של הגולן.

6. רמת האבזור

כדאי לבדוק לא רק את האבזור בבריכה ובג׳קוזי, אלא גם בכלי המטבח, למשל. באחוזת אלטה גלילאה יש מטבח גדול ומאובזר – שאחרי הכול, אמור לשרת כמות לא קטנה של אנשים, ויכול לעשות את זה בקלות. חוץ מזה, יש בה גם מטבח גן מאובזר בטירוף במיוחד לאוהבי הבשר שביניכם, הכולל מעשנה כמיטב המסורת, טאבון לפיצות לילדים, מקרר בשר, כירת גז, מכונת קרח, מנגל גז ופינת אוכל.

7. המקום הנכון בזמן הנכון

לא תמיד חייבים לנסוע לנפוש בסופ"ש, אפילו ההפך. במיוחד עם חוגגים אירוע מיוחד כמו יום הולדת עגול לסבתא, או חתונת זהב להורים, כדאי ואפילו מומלץ לבקש חופש ולנסוע באמצע השבוע. כמובן שיהיה לכם כיף גם בסופ"ש, אבל לאמצע השבוע יש יתרונות בולטים וביניהם: מחיר מוזל משמעותית, גמישות בשעות הצ'ק אין והצ'ק אאוט, פחות פקקים בדרך הלוך וחזור ויותר מזה- ההרגשה הכיפית שתהיה לכם בהתחשב בזה שכולם עובדים ואתם נופשים.

8. השירות והניקיון

אוהבים ניחוח של מצעים לבנים ונקיים שמפיץ ריח של ניקיון לכל עבר? גם אנחנו. ובעצם, מי לא? באחוזת אלטה גלילאה, מקפידים על רמת ניקיון ושירות בסטנדרט הכי גבוה שיש. החל מרמת הסבון האיכותי שיחכה לכם במקלחת ועד לקפסולות הקפה של נספרסו שלא תרצו להפסיק לשתות, כל זה כמובן במידה ותצליחו לצאת מהמיטה המפנקת עם מצעי הכותנה המלטפים.

9. האקסטרות

לפעמים הפינוקים הקטנים שקיבלנו בחופשה, עןשים לנו את כל החופשה וזה מה שאנחנו זוכרים שנים אחרי. כחלק בלתי נפרד מהאירוח, יפתיעו אתכם באחוזת אלטה גלילאה, עם גלשן פירות עשיר ומפנק המכיל בקיץ את כל פירות העונה, ארטיקים לילדים, בירות ועוד. ובחורף- כשתחזרו מהחרמון המושלג, יחכה לכם קנקן תה חם עם עוגיות ועוגות טעימות להפליא באפייה ביתית.

נשמע לכם כמו המקום המושלם למשפחה שלכם? אתם לא לבד. גם גולשי אתר החופשות בוקינג חושבים ככה ולא סתם האחוזה קיבלה ציון של 9.9 – הציון הכי גבוה בסביבה.

מעניינים להזמין מקום לתקופה מסויימת? השאירו פרטים בטופס.

אחוזת אלטה גלילאה - עמק החולה
אלטה בוטיק - משמר הירדן
הבית בראש פינה
דירה על הים - נהריה

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
דילוג לתוכן