אלטה גלילאה האתר הרשמי

אחת מווילות הנופש המיוחדות

עם נוף שמזכיר את טוסקנה: נפתחה אחת מווילות הנופש המיוחדות בישראל

בווילה היוקרתית, שנמצאת בצפון הארץ, תוכלו למצו חמישה חדרים, בריכת שחייה מחוממת, מדשאות גדולות, ג'קוזי ועוד • אם זה לא מספיק, הנוף שנשקף מהמקום הוא לא פחות מעוצר נשימה • ומה המחיר לכל התענוג?

במהלך תקופת הקורונה, וילות היוקרה הפכו לאחד מסגנונות האירוח הפופולריים ביותר בארץ. כעת, כשהתקופה הזו מאחורינו, הקונספט המצליח ממשיך עם וילות מיוחדות שנפתחות ברחבי ישראל.

בימים האחרונים נפתחה במושב משמר הירדן שבצפון הארץ אחת מהווילות המיוחדות בישראל, ששמה The Alta – Luxury Stay. בווילה, שמעוצבת בסגנון כפרי, ישנם חמישה חדרים, בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי, מדשאות גדולות, פינות ישיבה, משחקייה גדולה, מטבח גן מאובזר ועוד.

האבזור בווילה חשוב, אבל הוא לא הסיפור – מה שמיוחד בווילה הוא הנוף עוצר הנשימה: מהחדרים, המרפסות, הסלון, הבריכה, המדשאות והג'קוזי, ניתן ליהנות במקום מנוף פתוח לחלוטין על כל עמק החולה, נהר הירדן הרי הגולן והחרמון.

הווילה מתאימה לאירוח של עד 18 אורחים. כמו כן, היא מתפרשת על פני 1,000 מטרים רבועים והמחירים בה נעים בין 5,000 ל-7,000 שקלים ללילה עבור המתחם כולו.

אם אתם מתכננים להגיע ולחגוג שם עם מוזיקה רועשת, דעו שכנראה שהמקום פחות יתאים לכם, שכן מדובר בווילה שבה אסור להרעיש. הווילה מתאימה לאירוח משפחות, ושייכת לרשת הווילות אלטה גלילאה, שמחזיקה בכמה וילות יוקרתיות בצפון.

מעניינים להזמין מקום לתקופה מסויימת? השאירו פרטים בטופס.

אחוזת אלטה גלילאה - עמק החולה
אלטה בוטיק - משמר הירדן
הבית בראש פינה
דירה על הים - נהריה

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
דילוג לתוכן