אלטה גלילאה האתר הרשמי

תומר חמד ושונית פרג'י​

המפלט הישראלי של תומר חמד ושונית פרג'י הדוגמנית והכדורגלן, שמתגוררים כבר כמה שנים בלונדון, הספיקו להגיע לכאן בדיוק עם פרוץ המגפה ומאז הם מתבודדים עם שלוש בנותיהם בבית כפרי עם בריכה וחצר ענקית. מקנאים? אנחנו? מה פתאום…

זוכרים את הבית המעלף של הכדורגלן תומר חמד ונערת ישראל השורדת שונית פרג'י בלונדון? תשכחו ממנו (בינתיים). כמו הרבה ישראלים שעשו רילוקיישן לניכר, עם פרוץ מגפת הקורונה לפני כחודשיים גם פרג'י וחמד – שמשחק בליגה האנגלית בצ'ארלטון אתלטיק – החליטו לארוז את עצמם, את שלוש הבנות והרבה מאוד מזוודות ולחזור לארץ. 

עם עזרה מהמשפחה הם שכרו יחידת דיור במלון הבוטיק אלטה גלילאה בעמק החולה, שם הם מבלים את הבידוד יחד עם מיה (5 וחצי), אמי (שנתיים וחצי) ולנה (7 חודשים). מבלים? כן, נראה לנו שזו בהחלט המילה המתאימה למה שקורה בבית הכפרי והמקסים הזה, שגם מתפרש על פני שטח רחב וכולל חצר ענקית, בריכה גדולה ומפנקת והרבה פינות ישיבה מעוצבות. אם לא היינו יודעים שמדובר בבידוד משפחתי, היינו יכולים לחשוב שבני המשפחה נופשים באיזה צימר או בקאנטרי פרטי. אגב, גם ג'קוזי יש שם, למקרה שתהיתם. 

הבית עצמו מחופה בעץ בסגנון כפרי, ואם זה לא מספיק – יש גם בית משחק מעץ בגינה לילדות, שבשמחה היינו עוברים לגור בו

הבית אמנם מגיע מרוהט קומפלט, אבל העיצוב בהחלט מזכיר קצת את הבית המושקע של שונית ותומר בלונדון. שימו לב למטבח הכפרי ולתנור בסגנון וינטג'

מה שבטוח, שונית ותומר מקפידים לעשות לילדות שלהם גוד-טיים בתקופה הלא פשוטה הזו, לשמור על אופטימיות ולצבור הרבה חוויות משפחתיות באווירה ביתית. האופטימיות הזו מדבקת, או שזה רק אנחנו? 

מעניינים להזמין מקום לתקופה מסויימת? השאירו פרטים בטופס.

רשת וילות יוקרה בצפון

אחוזת אלטה גלילאה - עמק החולה
וילה בוטיק כנרת - חד נס
הסוויטות לזוגות - עמק החולה

Subscribe to our newsletter

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
דילוג לתוכן